PERSARTIKELS
- arabisch
- braziliaans
- Catalaans
- Chinees
- deens
- duiits
- duits
- En
- engels
- enges
- Fins
- frands
- Frans
- fransµ
- Grieks
- hongaars
- Hongarije
- https://www.tagesanzeiger.ch/cate-blanchett-spielt-in-tar-eine-streitbare-dirigentin-981970439311
- Ital
- italiaans
- italian
- ki
- Kinyarwanda
- Kroatisch
- Litouws
- nederands
- nederla,nd
- nederladn
- Nederlands
- nederlands
- nederlandsd
- nederlans
- nl
- noors
- oostenrijk
- Pools
- Portugees
- roemeens
- Romeens
- russisch
- sloveens
- spaans
- spaans
- Spanje
- Tsjechisch
- Turks
- zweeds
- Foreverandevergem
- Aan de start van de brug
- BENEFIET VOOR GAZA
- Lucius Romeo-Fromm
- Yves Degryse / BERLIN
- Melih Gençboyacı
- Barbara Raes
- Yves Degryse
- Tim Etchells
- The last generation, or the 120 days of Sodom
- SERDI
- How Goes the World - Histoire(s) du Théâtre V
- Medea's kinderen
- Testament van een journalist
- The Interrogation
- Flemish Primitives
- Perzen. Triomf van Empathie
- Thanks for Being Here
- UBERmens
- Elektra Unbound
- ALL GREEKS FESTIVAL
- Great Apes of the West Coast
- Short of Lying
- Gruis / aan de twijfel
- Pablo Casella
- Ontroerend Goed
- Sara De Bosschere
- Frederico Araujo
- Filmschool in Mosul @ Film Fest Gent
- Elisabeth Klinck
- Karin Tanghe
- Willem Lenaerts
- Simon Beeckaert
- Joppe Tanghe
- Melvin Slabbinck
- Milan Schudel
- Martha Balthazar
- ONE SONG - Histoire(s) du Théâtre IV
- A Play for the Living in a Time of Extinction
- Maison Maeterlinck / Theater Immobiel
- Louise Bergez
- Jesse Vandamme
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- Solipsists
- Ferox Tempus - Terror at its best
- her(e)
- Red - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Holy war
- Us, (k)now
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Princess Isatu Hassan Bangura
- Grief & Beauty
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Serdi Faki Alici
- Gardenia 10 jaar later
- Giacomo Bisordi
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Antigone in de Amazone
- School of Resistance: This madness has to stop
- Luanda Casella
- Golden Book V: Why Theatre?
- Arne De Tremerie
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- Yellow - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Rex
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Filip Peeters
- Joachim Robbrecht
- Marat/Sade
- Familie
- Louisa Peeters
- Leonce Peeters
- An Miller
- Wie is bang
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Patrick Martens
- Daan Vander Steene
- Milo Rau
- Chokri Ben Chikha & Action Zoo Humain
- Miet Warlop & Irene Wool
- Peter Seynaeve
- Lien Wildemeersch
- Wietse Tanghe
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- La reprise
- 4 nov. 19 — De Standaard: “Een stoelendans met Bijbelse allures ***” (Recensie over Who's afraid of Virginia Woolf?)
- 4 nov. 19 — Cellesche Zeitung (DUI): "Mehrfach irritierender Abend in Hannover" (Recensie over Mitleid (Compassie) van Milo Rau)
- 4 nov. 19 — Tages Anzeiger (DUI): "Die sind ja füdliblutt!" (over naakt op het podium)
- 4 nov. 19 — RiRoToneelrecensies: "Recensie: Orestes in Mosul van NTGent / Milo Rau ***"
- 4 nov. 19 — Etcetera: "Rijk pamflet, arm kunstwerk" (recensie Dihya)
- 4 nov. 19 — Life PR (DE): "Um alles in der Welt -Lessingtage 2020: Das gesamte Programm ab 1. November im Vorverkauf" (over Orestes in Mosul in Hamburg)
- 4 nov. 19 — La Razon (ES): "Los lenguajes del teatro" (over Orestes in Mosul in Madrid)
- 4 nov. 19 — Les voix du monde (FR): "Théâtre: «Oreste à Mossoul»"
- 4 nov. 19 — Budapester Zeitung (HU): "Lächeln mit einem Knoten im Magen" (over Five Easy Pieces)
- 4 nov. 19 — Sceneweb (FR): "La Famille de Milo Rau au Festival d’Avignon 2020" (over Familie)
- 4 nov. 19 — De Volkskrant: "‘Ik heb mijn hele Goede tijden-salaris uitgegeven aan therapie’" (interview met Dilan Yurdakul)
- 31 okt. 19 — De Morgen: "Niemand is nog bang voor Virginia Woolf" (over Wie is bang)
- 31 okt. 19 — Madrid Cultura (ES): "Empire" (over Empire van Milo Rau)
- 31 okt. 19 — Klara: "Schrijfster Rachida Lamrabet ontvangt Cultuurprijs en Erepenning KU Leuven" (Tekstschrijfster van Dihya)
- 30 okt. 19 — Schwäbische (DE): "Theater: Früchte des Zorns" (over NTGent)
- 28 okt. 19 — Concertnews.be: "Recensie Dihya ***"
- 28 okt. 19 — Theaterkrant: "Podcastrecensie #56: Rijgen"
- 28 okt. 19 — Cutting Edge: "Een odysee van liefde***" (Rijgen)
- 28 okt. 19 — De Morgen: "Interview met zussen Leah en Chris Thys"
- 28 okt. 19 — De Morgen: "'Ik ben heel alledaags en prutserig'" (interview met Els Dottermans)
- 28 okt. 19 — De Standaard: "Revolutie zonder woorden**" (Dihya)
- 28 okt. 19 — Ravennaedintorni (IT): "Ravenna Teatro e ciò che resta dello spirito da “stabile corsaro” delle origini" (over Milo Rau)
- 28 okt. 19 — Süddeutsche Zeitung (DE): "Häuser der Würde für Flüchtlinge" (Milo Rau)
- 28 okt. 19 — Artezblai (ES): "Thomas Ostermeier en México" (Milo Rau)
- 28 okt. 19 — Newsy Today: "Luk Perceval's adaptation of Jon Fosse's "Trilogy"" (Trilogy staat momenteel in Frankfurt)
- 28 okt. 19 — Wanderer (FR): "Troie-Mossoul-Lyon: un théâtre du present" (Orestes in Mosul)
- 25 okt. 19 — L'insensé: "« Il Faut Une Éternité Pour Étrangler Un Être » : Oreste À Mossoul De Milo Rau"
- 25 okt. 19 — Arte: "Metropolis" (Rivolta della dignità)
- 24 okt. 19 — The New York Times: "In Characters Ancient and Contemporary, Women Discover Their Power Onstage"
- 23 okt. 19 — Knack: "Alles is politiek in het leven - interview met Rachida Lamrabet" (Auteur Dihya)
- 23 okt. 19 — Pzazz: "De tragedie van kinderverdriet" (Kind - Peeping Tom)
- 23 okt. 19 — Nepszava (Hongarije): "Ego a boncasztalon – A Radnóti színpadán a Molière the passion" (Luk Perceval)
- 22 okt. 19 — Medico International: "Jesus in Matera „Ich bin gekommen, das Gesetz zu erfüllen!“"
- 22 okt. 19 — Medico International: "End the Killing."
- 22 okt. 19 — Süddeutsche Zeitung: "Macht die Museen auf!"
- 22 okt. 19 — Der Tagesspiegel: "Wissenschaftler fordern unbeschränkten Zugang zu Museumsinventaren"
- 22 okt. 19 — Zeit: "Öffnet die Inventare!"
- 22 okt. 19 — Theater Heute: review over Marat/Sade
- 22 okt. 19 — Etcetera: recensie Rijgen
- 18 okt. 19 — Het Nieuwsblad: 'Liefde in al haar gedaanten' - 4 sterren
- 18 okt. 19 — De Standaard: 'Er zit meer in de liefde dan je denkt' - 3 sterren
- 18 okt. 19 — pzazz.theater: 'Een ode aan de verdraagzaamheid'
- 16 okt. 19 — De Morgen: 'Pek en veren? Geen goed antwoord op pedofilie'
- 29 aug. 19 — De Volkskrant: "Tom Lanoye keert Who’s Afraid binnenstebuiten tot een genadeloos goede voorstelling" ****
- 29 aug. 19 — De Standaard: "Genieten van de grote oorlog" ****
- 18 okt. 18 — Lost Dramaturgin International (VS) - 'Een nieuw altaarstuk: Lam Gods, NTGent, en het theater (& de stad) van de toekomst' (Blog)
- 2 okt. 18 — De Theaterkrant - '15e eeuwse polyptiek magistraal tot leven gewekt.' (Recensie Lam Gods)
- 2 okt. 18 — Le Soir (FR) - 'Een mals en zeldzaam "lammetje."' (Recensie Lam Gods,****)
- 29 sep. 18 — Spiegel Kultur (DE) - 'Lams-vriendelijke passie-palaver' (Recensie Lam Gods)
- 11 sep. 18 — De Standaard - ‘Een instant klassieker' (Recensie Lam Gods,****)