24 feb. 20 — Der Bund (DE): Als het badwater te warm wordt (Column van Milo Rau)
24 feb. 20 — De Tijd: 'Over persoonlijke faillissementen kan ik meepraten' (Interview met Milo Rau n.a.v. eredoctoraat)
21 feb. 20 — Het Nieuwsblad: Anatomie Van De Pijn - NtGent / Lies Pauwels
21 feb. 20 — Het Nieuwsblad: NTGent-dader blijft in cel
21 feb. 20 — De Standaard: Meerderjarige verdachte van overval op poetsvrouw NTGent blijft in de cel
18 feb. 20 — Theaterkrant (NL): Een exclusief feestje (Recensie Her(e))
18 feb. 20 — Het Laatste Nieuws: Eredoctoraat voor theatermaker Milo Rau
18 feb. 20 — De Morgen: Zwitsers theatermaker krijgt Gents eredoctoraat
18 feb. 20 — De Tijd: UGent geeft theaterregisseur Milo Rau eredoctoraat
18 feb. 20 — De Standaard: Milo Rau krijgt eredoctoraat UGent
17 feb. 20 — Trouw: Oké met jezelf als zwarte vrouw
17 feb. 20 — Het Nieuwsblad ****: Als filosofen even punkers worden (Recensie European Philosophical Song Contest)
17 feb. 20 — UGent: Zwitserse theatermaker Milo Rau wordt eredoctor aan de Universiteit Gent
17 feb. 20 — Luxemburger Wort (LU): Voorbij de grenzen van de pijn (Onder andere over La Reprise)
17 feb. 20 — FR (DE): Milo Rau: "Word professioneler als persoon."
13 feb. 20 — noe.ORF.at: 'Black': NTGent over het verleden van België (Onder andere over Yellow, 24 april 2020 in NTGent Schouwburg)
13 feb. 20 — NewStatesmanAmerica (UK): Tom Stoppard's nieuwe toneelstuk Leopoldstadt is onlosmakelijk verbonden met de biografie van de auteur (Onder andere over 'Familie' van Milo Rau)
13 feb. 20 — De Gentenaar / De Standaard: Gelukkig moet ik niet zingen (Over European Philosophical Song Contest, 13 & 14 februari 2020 in NTGent Schouwburg)
13 feb. 20 — De Standaard: Eurosongs met visie (Over European Philosophical Song Contest, 13 & 14 februari 2020 in NTGent Schouwburg)
12 feb. 20 — Deutschlandfunk (DE): Nationale kwesties in plaats van diversiteit (Over besparingen in de gehele Europese cultuursector)
12 feb. 20 — NieuwWij (NL): 'Familie': donker toneel bij NTGent
12 feb. 20 — Etcetera: Over ons verlangen naar leesbaarheid (Recensie van 'hi baubo', 2 april 2020 in NTGent Arca)
11 feb. 20 — De Standaard: Poetsvrouw NTGent krijgt rake klappen van inbrekers
11 feb. 20 — Het Laatste Nieuws: Overvallers NTGent takelen poetsvrouw toe
6 feb. 20 — De Morgen - Interview met Hannah De Meyer: "Ik heb als maker ondervonden dat je kan vertrouwen op de intelligentie van het publiek."
6 feb. 20 — De Standaard: "Zwart zijn staat gegraveerd in de genen" *** (recensie her(e))
6 feb. 20 — Le Vif/ L'Express (FR): « On a perdu la naïveté qu’on avait encore il y a trente ans » (interview met Milo Rau)
6 feb. 20 — De Morgen: Dalilla Hermans raakt een gevoelige snaar in her(e) *** (recensie her(e))
4 feb. 20 — VRT NWS: Her(e) gisteren in Het Journaal Laat (vanaf 12: 43)
4 feb. 20 — Het Nieuwsblad: Duivels operadebuut *** (Ersan Mondtag maakt eerste operavoorstelling)
3 feb. 20 — De Standaard: Het theater bekent eindelijk kleur (onder andere over "Her(e)" en andere theatervoorstellingen waar het steeds meer gaat over culturele diversiteit, racisme en dekolonisering)
3 feb. 20 — De Standaard: Een masker van pleisters ** (recensie Métisse)
3 feb. 20 — Dagblad van het Noorden (NL): Recensie NT Gent: Beklemmend, maar waarom deze zelfmoord en waarom dit stuk blijft twee keer onbeantwoord *** (recensie "Familie")
3 feb. 20 — RFI (FR): L’écrivaine turque Asli Erdogan revisite «L’Enlèvement au sérail» de Mozart (recensie "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval)
28 jan. 20 — Hamburger Abendblatt (DE): Rache oder Vergebung? (recensie "Orestes in Mosul")
28 jan. 20 — De Standaard: Er is leven voor de dood (over het nagesprek van "Familie", afgelopen zaterdag)
28 jan. 20 — NDR (DE): "Orest in Mossul": Die Gräuel des Krieges im Theater (recensie Orestes in Mosul)
28 jan. 20 — Le Temps (CH): Mozart gegijzeld in het Grand Theatre (recensie "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval)
27 jan. 20 — La Libre Belgique: Vrijheid voor Assange, journalist, politieke gevangene (ondertekend door Milo Rau)
27 jan. 20 — Nau (CH): Mozarts «Die Entführung aus dem Serail» im Theater Genf (over "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval)
27 jan. 20 — Neue Zürcher Zeitung (CH): Mozart alla turca – gemeinsam gefangen im Zelt der Einsamkeit (recensie "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval)
27 jan. 20 — De Morgen: 'De trollen hebben me niet klein gekregen' (interview met Dalilla Hermans)
27 jan. 20 — Trouw (NL): Kunst en poëzie houden de gevoelspaden open (o.a. over de tegenstrijdigheden en zwakheden in de figuur van Jezus in "The New Gospel")
27 jan. 20 — Radio Bremen (DE): Milo Rau bringt Welten zusammen (over "Orestes in Mosul" op Theaterfestival Lessingtage)
24 jan. 20 — De Volkskrant: recensie Familie ****
23 jan. 20 — RTS (CH): Fabio Biondi: "Pour cet 'Enlèvement au sérail', il faudra être curieux" (over "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval - deze week in première gegaan in Genève)
23 jan. 20 — Deutschlandfunk Kultur (DE): Verblüffende Abgründe in Mozarts Singspiel (over "Die Entführung aus dem Serail" van Luk Perceval - deze week in première gegaan in Genève)
23 jan. 20 — RBB Online (DE): Tagesthema: braucht linke subkultur besonderen schutz? (interview met Milo Rau over linkse subcultuur)
23 jan. 20 — Verbrecher Verlag (DE): The Art of Resistance: on theatre, activism and solidarity (Golden Book IIII geschreven door Milo Rau, Stefan Bläske, Luanda Casella, Lara Staal, e.d.)
23 jan. 20 — Terrejoniche (IT): opening van het eerste "House of Dignity" (in het kader van Rivolta della dignità)
Waar ben je naar op zoek?
Alleen de mens kan fantaseren
Voorbij de waanzin wacht de zachtheid
Tot het aan de binnenkant blijft plakken
Alles zit nog vol met toekomst
Met gesloten ogen kan je zien wie je wil