PERSARTIKELS
- arabisch
- braziliaans
- Catalaans
- Chinees
- deens
- duiits
- duits
- En
- engels
- enges
- Fins
- frands
- Frans
- fransµ
- Grieks
- hongaars
- Hongarije
- https://www.tagesanzeiger.ch/cate-blanchett-spielt-in-tar-eine-streitbare-dirigentin-981970439311
- Ital
- italiaans
- italian
- ki
- Kinyarwanda
- Kroatisch
- Litouws
- nederands
- nederla,nd
- nederladn
- Nederlands
- nederlands
- nederlandsd
- nederlans
- nl
- noors
- oostenrijk
- Pools
- Portugees
- roemeens
- Romeens
- russisch
- sloveens
- spaans
- spaans
- Spanje
- Tsjechisch
- Turks
- zweeds
- Foreverandevergem
- Aan de start van de brug
- BENEFIET VOOR GAZA
- Lucius Romeo-Fromm
- Yves Degryse / BERLIN
- Melih Gençboyacı
- Barbara Raes
- Yves Degryse
- Tim Etchells
- The last generation, or the 120 days of Sodom
- SERDI
- How Goes the World - Histoire(s) du Théâtre V
- Medea's kinderen
- Testament van een journalist
- The Interrogation
- Flemish Primitives
- Perzen. Triomf van Empathie
- Thanks for Being Here
- UBERmens
- Elektra Unbound
- ALL GREEKS FESTIVAL
- Great Apes of the West Coast
- Short of Lying
- Gruis / aan de twijfel
- Pablo Casella
- Ontroerend Goed
- Sara De Bosschere
- Frederico Araujo
- Filmschool in Mosul @ Film Fest Gent
- Elisabeth Klinck
- Karin Tanghe
- Willem Lenaerts
- Simon Beeckaert
- Joppe Tanghe
- Melvin Slabbinck
- Milan Schudel
- Martha Balthazar
- ONE SONG - Histoire(s) du Théâtre IV
- A Play for the Living in a Time of Extinction
- Maison Maeterlinck / Theater Immobiel
- Louise Bergez
- Jesse Vandamme
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- Solipsists
- Ferox Tempus - Terror at its best
- her(e)
- Red - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Holy war
- Us, (k)now
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Princess Isatu Hassan Bangura
- Grief & Beauty
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Serdi Faki Alici
- Gardenia 10 jaar later
- Giacomo Bisordi
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Antigone in de Amazone
- School of Resistance: This madness has to stop
- Luanda Casella
- Golden Book V: Why Theatre?
- Arne De Tremerie
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- Yellow - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Rex
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Filip Peeters
- Joachim Robbrecht
- Marat/Sade
- Familie
- Louisa Peeters
- Leonce Peeters
- An Miller
- Wie is bang
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Patrick Martens
- Daan Vander Steene
- Milo Rau
- Chokri Ben Chikha & Action Zoo Humain
- Miet Warlop & Irene Wool
- Peter Seynaeve
- Lien Wildemeersch
- Wietse Tanghe
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- La reprise
- 19 feb. 21 — Het Laatste Nieuws: Bedenker van World Wide Web krijgt eredoctoraat van UGent
- 19 feb. 21 — De Standaard: ‘De wereld van de opera is hier helemaal klaar voor’
- 16 feb. 21 — Teatre: Schaubühne toont werken van Milo Rau en discussies over de "School of Resistance"
- 16 feb. 21 — De Standaard: Opera vanuit de sofa
- 15 feb. 21 — Le Matin Dimanche: Mozart, de rebel en de elites
- 15 feb. 21 — augenblickmalonline.de: Jezus in de 21e eeuw (Recensie van "The New Gospel)
- 15 feb. 21 — Collaboratie met "Nachtkritik" voor de streaming van de "School of Resistance"
- 15 feb. 21 — Films van Luk Perceval nu ook met ondertiteling.
- 15 feb. 21 — De Morgen: 'Online zolang het moet, live zodra het weer kan'
- 15 feb. 21 — Le Temps: Milo Rau: "We moeten vertellen over onze tragedies om ze te kunnen afschaffen."
- 15 feb. 21 — rts.ch: Milo Rau roept Mozart en zijn "Clemenza di Tito" op
- 15 feb. 21 — Tagblatt: Milo Rau ensceneert zijn eerste opera in Genève - met 18 vluchtelingen op het podium
- 11 feb. 21 — 't Pallieterke: Gentse schoolkinderen leren ‘helden van dekolonisatie’ kennen
- 10 feb. 21 — De Standaard: 'Dode auteurs zijn onze grootste concurrenten’
- 9 feb. 21 — L'Arche: Vers un réalisme global (over het nieuwe boek van Milo Rau)
- 8 feb. 21 — Theater der Zeit: Klick und das Kreuz steht da (Klik en het kruis is daar) (over The New Gospel)
- 8 feb. 21 — pfz.at: Filmrezension: Das Neue Evangelium (Filmrecensie: The New Gospel)
- 8 feb. 21 — De Morgen: Dansen op Debussy (over Orestes in Mosul op podium 19)
- 8 feb. 21 — De Standaard: cultuurtips: podium (over Orestes in Mosul op podium 19)
- 5 feb. 21 — Krant van West-Vlaanderen: “Ik ben meer dan ooit mezelf” (interview met Emilie De Roo)
- 4 feb. 21 — De Volkskrant: Avonduren: kijk naar voorstellingen en concerten via het Vlaamse Podium 19
- 3 feb. 21 — Wienerzeitung.at: Füllt die Pausen mit Leben (Wienerzeitung.at: Vul de pauzes met leven) (over Milo Rau's "Why Theatre?")
- 2 feb. 21 — De Standaard: Sierlijke dans en Iraaks drama op de beeldbuis (over Orestes in Mosul op Podium 19)
- 1 feb. 21 — Theater der Zeit: Klick und das Kreuz steht da (Theater der Zeit: Klik en het kruis is er) (Milo Rau op de cover van Theater der Zeit)
- 1 feb. 21 — Theater Heute: Es muss alles anders werden (Theater Heute: Alles moet anders) (interview met Milo Rau over theater tijdens en na Corona)
- 1 feb. 21 — Wienerzeitung.at: Milo Rau inszeniert Mozarts "Clemenza di Tito" im Livestream (Wienerzeitung.at: Milo Rau presenteert Mozart's "Clemenza di Tito" in een livestream)
- 29 jan. 21 — De Standaard: Revue Ravage, nu ook als luistertheater
- 29 jan. 21 — rektoverso.be: Hoe een Noors theaterstuk een politieke rel ontketende (Kaatje De Geest)
- 29 jan. 21 — Schaubühne newsletter: Das verstehen Sie doch? (over School of Resistance in de Akademie der Künste)
- 28 jan. 21 — Archyde.com: Swiss Film Prize 2021: The nominees
- 26 jan. 21 — HLN: "Na mijn scheiding kon ik elke avond bij An terecht" (Kathleen Miller over haar band met zus An Miller)
- 26 jan. 21 — VRT NWS: Vanavond start het nieuwe cultuurkanaal Podium 19, maar die digitale voorstellingen, werkt dat wel?
- 25 jan. 21 — De Standaard: Stad geeft 18,1 miljoen subsidies aan NTGent
- 19 nov. 20 — Zeit online: aankondiging van het Édouard Louis Project
- 19 nov. 20 — Tagesanzeiger: Milo Rau: 'Waarom ik van het theater hou.'
- 18 nov. 20 — Nachtkritik: Why Theatre? (Falk Schreiber) (DE)
- 12 nov. 20 — De Volkskrant: Gebutste dieren en honderdplussers (The New Gospel)
- 5 nov. 20 — De Morgen: 'Toneel op de planken én bij u thuis' (NTGent)
- 29 okt. 20 — HLN: 'NTGent schrapt internationale tournees en onderstreept belang strategie op lange termijn: “Grote maatschappelijke verantwoordelijkheid voor cultuursector'
- 29 okt. 20 — Variety: 'IDFA Artistiek Directeur Orwa Nyrabië onthult de wedstrijdonderdelen' (The New Gospel) (US)
- 29 okt. 20 — IDFA: The New Gospel (Milo Rau) (EN)
- 26 okt. 20 — Glas Istre: Kroatisch nieuwsblad schrijft over 'Familie'
- 26 okt. 20 — Theaterkrant: 'Wie is Bang' en 'Familie' in lijstjes 2019-2020 van Theaterkrant
- 26 okt. 20 — Het Nieuwsblad: Gentse cultuurhuizen na alweer strengere coronaregels: “Sluiten zou gemakkelijker zijn”
- 23 okt. 20 — Theater Salz+Pfeffer: Duits blad quoteert Gents manifesto van NTGent
- 23 okt. 20 — WOZ "De Federale Raad wil het onderzoek naar schaamteloze misdaden voorkomen." (Milo Rau)
- 23 okt. 20 — NTGent: Ook in Coronatijden School of Resistance: A GLOBAL JURISDICTION FOR A GLOBAL ECONOMY
- 22 okt. 20 — De Morgen: 'Voetballers en acteurs testen? Onaanvaardbaar' (NTGent)
- 19 okt. 20 — Mouvement: recensie 'Familie' (FR)
- 19 okt. 20 — Schamper: 'Je moet geen extra kaas strooien op lasagna: de gelaagdheid gaat erdoor verloren' (Familie)