12 mrt. 24 — BNN (AUS) - "Perth Festival 2024" (aankondiging Are we not drawn onward to new erA)
12 mrt. 24 — De Zondag (BE) - 'Niet te missen vandaag' (Balletvoorstelling Don Quichot getipt)
12 mrt. 24 — Gazet van Antwerpen (BE) - "Toneelgezelschap Ontroerend Goed bootst democratie na met interactieve voorstelling ‘Fight Night’"
12 mrt. 24 — Kielipuolen Päiväkirja (FI) - "Van verrassing en verwarring tot een ontluikend begrip" (recensie One Song)
12 mrt. 24 — The Guardian (UK) - "Rising festival 2024" (One Song op het Rising festival 2024 in Melbourne)
11 mrt. 24 — Krant van West-Vlaanderen (BE) - Ubermens - Theater over overleven in on-demand- economie (UBERmens getipt)
11 mrt. 24 — Het Nieuwsblad (BE) - "Toneelgezelschap Ontroerend Goed bootst democratie na met interactieve voorstelling ‘Fight Night’"
11 mrt. 24 — Knack Focus (BE) - " Arne De Tremerie is een innemende Édouard Louis in ‘The Interrogation’ (NTGent)" (recensie The Interrogation****)
6 mrt. 24 — VRT NWS (BE) - "Theaterfestival in Finland zet Gentse voorstellingen centraal"
6 mrt. 24 — VRT NWS (BE) - "Charlotte De Bruyne speelt na "Het smelt" haar eerste hoofdrol in zondagavondfictie in politiereeks "Juliet" (Thanks for Being Here getipt)
6 mrt. 24 — De Standaard (BE) - "Spiderman: nu ook live in het theater. De voorstellingen van het moment" (Elektra Unbound getipt)
6 mrt. 24 — Het Nieuwsblad (BE) - "140 dansers, één bekende Gentenaar en ettelijke uren oefening: balletschool brengt Don Quichot in oorspronkelijke stijl naar NTGent"
6 mrt. 24 — Knack (BE) - "Theater - R.I.S.A." (volgend seizoen bij NTGent)
5 mrt. 24 — Helsingin Sanomat (FI) - "Milo Rau, die de wereld heeft geschokt, schreef een werk over de massamoord op activisten: hij gelooft dat tragedie ons beeld van de mensheid kan veranderen" (interview Milo Rau)
5 mrt. 24 — VRT NWS: "VRT NWS journaal laat" (reportage UBERmens)
4 mrt. 24 — News 24/7 (GR) - "Likes en ontsnappingen van de week: Van Barka en Kaneou tot de "dure" Måneskin" (One Song getipt)
4 mrt. 24 — Lifo (GR) - "One Song": Het theater dat we nodig hebben" (recensie One Song)
4 mrt. 24 — De Standaard (BE) - "Van David Van Reybrouck tot Pussy Riot: Milo Rau wil in Wenen een “vrije republiek” voor kunst en politiek protest"
4 mrt. 24 — HLN (BE) - "Vrijwilligers maken mee radio in het NTGent: “Kom live langs of luister online via urgent.fm”
4 mrt. 24 — Monopoli (GR) - "Een lied in de Onassis Stegi: Een obsessieve ode aan inspanning" (recensie One Song)
29 feb. 24 — De Tijd (BE) - "Theatervoorstelling 'UBERmens' springt achterop bij fietskoeriers" (interview Yuni Mahieu en Julie Mughunda)
28 feb. 24 — Schamper (BE) - "Wunderbaum speelt live (online gaat het mis)" (recensie)
28 feb. 24 — Arts Hub (AU) - "Voorstellingrecensie: Are we not drawn onward to new erA, Staatstheater van WA, Perth Festival"
28 feb. 24 — E-tcetera (BE) - "Alleen kan ik niet denken" (een paar gedachten over René Pollesch)
28 feb. 24 — Knack Focus (BE) - "Je kunt ook rond je kijken en voor de ander zorgen" (vermelding Ontroerend Goed)
28 feb. 24 — Bruzz Select (BE) - "Tragisch toxisch theater" (Elektra Unbound eind maart in KVS)
28 feb. 24 — Knack Focus - "Met de veelkantige voorstelling Entre-côtes pakt Liesa Van der Aa het tweede deel van Court of Choice uit, haar drieluik over macht"
28 feb. 24 — Knack Focus (BE) - "Liesa Van der Aa maakt een charcuteriemusical over de absurde macht van de consument"
26 feb. 24 — De Zeewacht (BE) - “Francesca Vanthielen voelt zich al jaren thuis aan zee" (vermelding "The Flemish Primitives" van Chokri Ben Chikha)
26 feb. 24 — Le Soir (BE) - Les Racines élémentaires van Bruno Coppens: "We waren met z'n achten thuis. Eén meisje, zeven jongens. Sneeuwwitje en de zeven dwergen". (vermelding Milo Rau)
21 feb. 24 — De Gentenaar (BE) - "Vier theatermakers worden maaltijdkoerier voor één dag" (interview Julie Mughunda - UBERmens)
21 feb. 24 — Het Nieuwsblad (BE) - "Wat als je baas een app is? Nieuwe voorstelling duikt in wereld van maaltijdkoeriers: “Dikke fooi geven lost het probleem niet op” (interview Julie Mughunda - UBERmens)
20 feb. 24 — Teatroecritica (IT) - "The Interrogation. Eindelijk het leven" (recensie The Interrogation)
20 feb. 24 — Trouw (NL) - "Mensen van kleur werden ook in Nederland als in een dierentuin getoond. Dit gezelschap maakte er een voorstelling over" (over De Waarheidscommissie van Action Zoo Humain)
20 feb. 24 — De Tijd (BE) - "Select: tips voor binnen en buiten" (Antigone in de Amazone getipt)
20 feb. 24 — RTL info (BE) - "Cillian Murphy, Belgische film, eerste zwarte vrouw die de jury voorzit...: de Berlinale ging donderdag van start"
20 feb. 24 — RTBF (BE) - "De Wiener Festwochen koos tussen Oksana Lyniv en Teodor Currentzis"
20 feb. 24 — Het Nieuwsblad (BE) - "Danser en acteur Oskar (28) is nieuwe laureaat van de Gentse cultuurprijs: “Ik was helemaal van mijn melk”
20 feb. 24 — De Tijd (BE) - "Fledermaus Forever" (korte recensie)
20 feb. 24 — De Morgen (BE) - ‘De kleine ruzies die we soms hebben, laten we thuis’ (interview An Miller en Filip Peeters)
19 feb. 24 — Radio 1 (BE) - "Touché met Miet Warlop" (radio-interview met Miet Warlop)
16 feb. 24 — De Groene Amsterdammer (NL) - "Omdat wij zijn" (recensie Great Apes of the West Coast)
16 feb. 24 — MMC (SI) - "Hoogtepunten van de lente van Cankarjev dom: een tentoonstelling van Maria Lassnig en balletavonden gemarkeerd door Nizhinski" (ONE SONG in Slovenië)
16 feb. 24 — De Morgen (BE) - "Zombies horen goedkoop te zijn, het is deel van hun charme" (vermelding "De 120 dagen van Sodom")
16 feb. 24 — De Standaard (BE) - "Waarom de theaterregisseur zichzelf te kijk zet" (recensie Elektra Unbound)
15 feb. 24 — Gazet van Antwerpen (BE) - “Als helden verslaan we die zombies” (vermelding "De 120 dagen van Sodom")
15 feb. 24 — Het Nieuwsblad (BE) - "Wees gerust, die zombies zijn niet echt, hé" (vermelding "De 120 dagen van Sodom")
15 feb. 24 — Het Laatste Nieuws (BE) - "Speakers corner buigt zich over het openbaar vervoer" (speakers corner bij NTGent)
14 feb. 24 — De Standaard (BE) - "Lucie Plasschaert (25), de beste komische actrice van haar generatie: “Ik wacht op de dag dat ze mij bellen om een bejaarde vent te spelen”
14 feb. 24 — De Standaard (BE) - "Van ‘Percy Jackson’ tot youngadultromans: waarom gaat ook de jeugd voor de bijl voor de oeroude Griekse mythen?"
Waar ben je naar op zoek?
Alles zit nog vol met toekomst
Voorbij de waanzin wacht de zachtheid
Alleen de mens kan fantaseren
Met gesloten ogen kan je zien wie je wil
Tot het aan de binnenkant blijft plakken