24 nov. 21 — Teatro e Critica: "Orestes in Mosul genomineerd als beste buitenlands stuk voor Ubu Awards 2021" - (IT)
23 nov. 21 — Theaterkrant: "Dissidenten openen de aanval op het onderwijssysteem" - (Recensie Dissident) - (NL)
23 nov. 21 — Dewereldmorgen: "Dissident: jongeren tonen hoe hopeloos achterhaald ons onderwijssysteem is en hoe het anders kan" - (Interview Lara Staal)
18 nov. 21 — Die Deutsche Buehne (DUI) - "Kunst macht (zu) veil Arbeit" - (bespreking 'Oblomow' Luk Perceval)
18 nov. 21 — Foggia Today (IT) - "In Sala Farina gaat 'The New Gospel' in première" - (review ***)
18 nov. 21 — The Reviews Hub (ENG) - "Gardenia, 10 years later in Sadler's Wells, London" - (review)
18 nov. 21 — Transfuge (FR) - "Zacht einde van het leven" - (recensie Grief & Beauty)
18 nov. 21 — Het Laatste Nieuws (Gent) - "NTGent zet zes scholen op de planken met hun eigen bewerking van stuk ‘Dissident’" - (over 'Spiegelfestival')
17 nov. 21 — The Guardian - "A thrilling hommage to the flawed mother of South Africa" - (over 'Dear Winnie')
17 nov. 21 — De Standaard - "Een strijdlustig feestje voor Winnie" - (over 'Dear Winnie')
17 nov. 21 — De Standaard - "Rebellen spellen de school een lesje" - (recensie 'Dissident' ***)
16 nov. 21 — Het Nieuwsblad- "Gefronste wenkbrauwen" - (recensie 'Dissident' ***)
16 nov. 21 — De Morgen - "Een flauw pamflet over de onderwijskwestie" - (recensie 'Dissident' **)
15 nov. 21 — Publico (POR) - "Faustin Linyekula en de fabricage van een natie" - (aankondiging HDT II in Portugal)
15 nov. 21 — Publico (POR) - "Faustin Linyekula en de fabricage van een natie" - (aankondiging HDT II in Portugal)
15 nov. 21 — De Standaard - "Next please, de beste voorstelling van het moment" - (aankondiging Grief & Beauty + Killjoy Quiz)
15 nov. 21 — Het Nieuwsblad - "Elke zondag lag ik bleitend in mijn bed: fuck, morgen weer school" - (reportage Dissident)
12 nov. 21 — Kölner Stadt Anzeiger - "Luana Velis wordt een ster op Twitch" - (over 'Oblomow Revisited' van Luk Perceval in Keulen)
12 nov. 21 — Filmmaker (USA) - "Negen films om zeker te zien op DOC NYC" - (aankondiging 'The New Gospel' in New York)
12 nov. 21 — Süddeutsche Zeitung (DUI) - "Gordijn Omhoog" - (over 'Oblomow Revisited' van Luk Perceval in Keulen)
12 nov. 21 — Polskie Radio (PL) - Maandblad Teatr verkiest Luk Perceval tot beste regisseur
12 nov. 21 — De Morgen - "Niet iedereen kan aarden op school" - (voorbeschouwing 'Dissident')
9 nov. 21 — VRT - 'Valse start voor cultuurseizoen met tot de helft minder verkochte tickets, waar blijft het publiek?'
9 nov. 21 — Kaufleuten (CH) - 'Europa's belangrijkste theaterregisseur over zijn leven en werk' (aankondiging TALK Milo Rau)
9 nov. 21 — Cutting Edge - 'Leven en lijden verbonden: Milo Rau herkauwt een klassiek recept' (review Grief & Beauty ***)
8 nov. 21 — De Standaard - 'De Bard in tien battles' (review Billy's Violence ****)
8 nov. 21 — L'ADN (FR) - 'Op Twitch of Dramazon Prime, theater maakt zijn digitale revolutie' (Luk Perceval streamt repetities in Keulen)
8 nov. 21 — RTBF Culture - 'Theater, dans en voorstellingen: het grensoverschrijdend festival NEXT van 12/11' (aankondiging Grief & Beauty op NEXT Festival)
8 nov. 21 — Subbacultcha - 'We thematiseren de macht van het systeem, we gebruiken zijn strategieën' (int Eliaz en Isaac, Dissident)
4 nov. 21 — De Morgen - 'Steven Heene leidt Behoud de Begeerte'
3 nov. 21 — Neue Zürcher Zeitung (DE) - 'Schauspiel Köln doorbreekt een taboe: de repetities worden gestreamd, en dat uitgerekend voor "Oblomow" - waar de verveling toch al hoogtij viert.'
3 nov. 21 — Knack Focus - ‘Voor acteren in brol pas ik tegenwoordig’ (int zoon Luk Perceval)
2 nov. 21 — De Standaard - ‘Je wilt niet de eerste zijn die zegt: stop, het lukt niet meer’
2 nov. 21 — Radio 2 - 'Gent onvoldoende toegankelijk met een rolstoel' (int Daan Vander Steene)
2 nov. 21 — Humo - ''Als ik drugs gebruikte, voelde ik me ineens op mijn gemak en ging ik zelfs graag naar school'" (interview zoon Luk Perceval)
2 nov. 21 — Het Laatste Nieuws - 'Al 300.000 euro voor tijdelijke invulling Arsenaalsite'
2 nov. 21 — Het Nieuwsblad - 'Cultuursector heeft wilde plannen met Arsenaalsite'
2 nov. 21 — De Morgen - 'Zorgpersoneel UZ Gent speelt rol van zijn leven'
25 okt. 21 — Het Belang van Limburg - 'Hiranya werd solomama: “Ik wilde graag kinderen, maar hij niet. Toen heb ik het uitgemaakt en beslist: ik doe het zelf”'
25 okt. 21 — Gazet van Antwerpen - 'Hiranya Terryn koos ervoor om solomama te worden van Billie'
25 okt. 21 — Het Nieuwsblad - 'Hiranya werd solomama: “Ik wilde graag kinderen, maar hij niet. Toen heb ik het uitgemaakt en beslist: ik doe het zelf”'
25 okt. 21 — De Tijd - 'Een dans met de Vlaamse identiteit in Dubai'
25 okt. 21 — The New York Times - 'The Moment of Death, Live Onstage' (bespreking Grief & Beauty)
25 okt. 21 — De Standaard - 'Dramatische feiten' (bespreking hedendaags theater)
21 okt. 21 — Etcetera - "Wereldvreemd vechten met een opgezette stier" - (bespreking 'Liebestod')
21 okt. 21 — SWR (DUI) - "Een filmschool voor Mosul: Milo Rau over het UNESCO-project" - (radio-interview)
21 okt. 21 — Teatro Critica (IT) - "De theatrale werkelijkheid is metafysisch en politiek" - (recensie 'De Living')
21 okt. 21 — Het Nieuwsblad - 'Nieuwe eigenaars van het Arsenaal laten zich horen: “We gaan voor breed gedragen project'
21 okt. 21 — The New York Times - "The moment of death, live onstage" - (bespreking 'Grief & Beauty')
20 okt. 21 — La Libre Belgique - Mawda betekent tederheid ***
Waar ben je naar op zoek?
Met gesloten ogen kan je zien wie je wil
Alles zit nog vol met toekomst
Voorbij de waanzin wacht de zachtheid
Alleen de mens kan fantaseren
Tot het aan de binnenkant blijft plakken