PERSARTIKELS
- arabisch
- braziliaans
- Catalaans
- Chinees
- deens
- duiits
- duits
- En
- engels
- enges
- Fins
- frands
- Frans
- fransµ
- Grieks
- hongaars
- Hongarije
- https://www.tagesanzeiger.ch/cate-blanchett-spielt-in-tar-eine-streitbare-dirigentin-981970439311
- Ital
- italiaans
- italian
- ki
- Kinyarwanda
- Kroatisch
- Litouws
- nederands
- nederla,nd
- nederladn
- Nederlands
- nederlands
- nederlandsd
- nederlans
- nl
- noors
- oostenrijk
- Pools
- Portugees
- roemeens
- Romeens
- russisch
- sloveens
- spaans
- spaans
- Spanje
- Tsjechisch
- Turks
- zweeds
- Foreverandevergem
- Aan de start van de brug
- BENEFIET VOOR GAZA
- Lucius Romeo-Fromm
- Yves Degryse / BERLIN
- Melih Gençboyacı
- Barbara Raes
- Yves Degryse
- Tim Etchells
- The last generation, or the 120 days of Sodom
- SERDI
- How Goes the World - Histoire(s) du Théâtre V
- Medea's kinderen
- Testament van een journalist
- The Interrogation
- Flemish Primitives
- Perzen. Triomf van Empathie
- Thanks for Being Here
- UBERmens
- Elektra Unbound
- ALL GREEKS FESTIVAL
- Great Apes of the West Coast
- Short of Lying
- Gruis / aan de twijfel
- Pablo Casella
- Ontroerend Goed
- Sara De Bosschere
- Frederico Araujo
- Filmschool in Mosul @ Film Fest Gent
- Elisabeth Klinck
- Karin Tanghe
- Willem Lenaerts
- Simon Beeckaert
- Joppe Tanghe
- Melvin Slabbinck
- Milan Schudel
- Martha Balthazar
- ONE SONG - Histoire(s) du Théâtre IV
- A Play for the Living in a Time of Extinction
- Maison Maeterlinck / Theater Immobiel
- Louise Bergez
- Jesse Vandamme
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- Solipsists
- Ferox Tempus - Terror at its best
- her(e)
- Red - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Holy war
- Us, (k)now
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Princess Isatu Hassan Bangura
- Grief & Beauty
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Serdi Faki Alici
- Gardenia 10 jaar later
- Giacomo Bisordi
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Antigone in de Amazone
- School of Resistance: This madness has to stop
- Luanda Casella
- Golden Book V: Why Theatre?
- Arne De Tremerie
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- Yellow - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Rex
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Filip Peeters
- Joachim Robbrecht
- Marat/Sade
- Familie
- Louisa Peeters
- Leonce Peeters
- An Miller
- Wie is bang
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Patrick Martens
- Daan Vander Steene
- Milo Rau
- Chokri Ben Chikha & Action Zoo Humain
- Miet Warlop & Irene Wool
- Peter Seynaeve
- Lien Wildemeersch
- Wietse Tanghe
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- La reprise
- 20 mei 22 — Les Inrockuptibles (FR) - "Niet te missen in mei 2022" - ('The Interrogation' getipt)
- 20 mei 22 — MO.be - 'Ferox Tempus' getipt als niet te missen evenement
- 20 mei 22 — Le Journal d'Armelle Héliot (FR) - "Prangende vragen" - (recensie 'The Interrogation')
- 20 mei 22 — Pzazz - "Het gaat niet beter met de wereld" - (recensie 'Reporters de Guerre')
- 18 mei 22 — Le Soir - 'The New Gospel' getipt
- 18 mei 22 — De Standaard - "De Bourla is van A" - (opinie Lieven Sioen over negatief advies Toneelhuis)
- 18 mei 22 — De Standaard - "Hoe de N-VA Toneelhuis alsnog kan redden" - (analyse Charlotte De Somviele)
- 18 mei 22 — De Standaard - "Een bonte stoet van foute beslissingen" - (opinie Michaël De Cock over Toneelhuis)
- 18 mei 22 — De Standaard - "Zonder kunst zijn we helemaal verloren. En doodsbang zijn we toch al" (interview Lua Casella over 'Ferox Tempus')
- 13 mei 22 — La Libre Belgique - "We zijn onwetend als we denken dat oorlog ons nooit zal overkomen” - (recensie 'Reporters de Guerre')
- 13 mei 22 — Le Soir - "'Reporters de guerre', entre idéaux et impuissance" - (recensie)
- 13 mei 22 — De Morgen - "Podiumkunstenaars hebben meer kans op depressie" - (over Brits onderzoek)
- 13 mei 22 — De Gentenaar - "Er moet snel betere beveiliging komen" - (reactie stad Gent op brand Arsenaal)
- 13 mei 22 — De Gentenaar - "Veel vragen na brand op Arsenaal" - (reactie tijdelijke beheerder 'Revive')
- 13 mei 22 — De Standaard - "Elke loods die verdwijnt, is een kaalslag voor Gent" - (opinie stadsbouwmeester nav brand Arsenaal-site)
- 13 mei 22 — De Morgen - "De hamvraag is of je kunstenaars vertrouwt" - (opinie Frank Vandenbroucke over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 11 mei 22 — Theaterkrant.nl - "Johan Simons tekent voor drie jaar bij in Bochum"
- 11 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 11 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 11 mei 22 — Het Nieuwsblad (Antwerpen) - "Personeel Toneelhuis vreest voor ontslagen wanneer Vlaamse subsidies wegvallen"
- 11 mei 22 — De Morgen - "Omstreden docu wint Ultima Publieksprijs"
- 11 mei 22 — De Morgen - "'Na oorlog blijft enkel leegte over. Doden kun je niet vervangen" - (over 'Reporters de Guerre')
- 11 mei 22 — De Standaard - "Ik heb een grondige hekel aan het nieuwe puritanisme" - (Viviane De Muynck over 'Molly Bloom')
- 11 mei 22 — HLN (Gent) - "Opnieuw brand in Arsenaalsite. Gentse cultuurwereld hard getroffen”
- 11 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 10 mei 22 — Focus Knack - "De sprakeloos makende stilte van 22 maart" - (recensie 'Red' ***)
- 10 mei 22 — Volkskrant - "Luk Percevals toneelstuk over de aanslagen in Brussel van 2016 is een inktzwarte mozaïekvoorstelling" - (recensie 'Red' **)
- 10 mei 22 — Het Nieuwsblad (Gent) - "Slecht theater op het Sint-Baafsplein"
- 6 mei 22 — Etcetera - "Op en top theater" - (recensie 'Testament van een Journalist')
- 6 mei 22 — Etcetera - "Het Kunstendecreet of de verdeling van de schaarste" - (opinie Bart Caron over subsidiëring)
- 6 mei 22 — Utrecht Universiteit - "Een workshop over de artistieke methodes van Milo Rau"
- 6 mei 22 — De Morgen - "Is de kunstenaar dan een eersterangsburger?" - (opinie N-VA over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 6 mei 22 — Volkskrant (NL) - "Ivo Van Hove gaat prestigieuze Ruhrtriënnale leiden"
- 6 mei 22 — La Libre Belgique - "Van Bosnië tot Oekraïne: "De geschiedenis heeft ons niets geleerd" - (over 'Reporters de gueurre' van Sébastien Foucault)
- 4 mei 22 — Knack - "Muziektheater met een snuif carnaval en een vleugje Gentse Vlasmarkt" - (recensie 'Do the Calimero' ***)
- 4 mei 22 — El Periodic - aankondiging 'Breivik's Statement' in Spanje (voorstelling Milo Rau)
- 4 mei 22 — De Standaard - "Naar een moderne sociale zekerheid voor artiesten" - (over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 4 mei 22 — Le Soir - "Reporters de guerre: de Sisyphus van de menselijke tragedie" - (volgend seizoen te gast)
- 3 mei 22 — Cutting Edge - "Ieder zijn heilige strijd" - (recensie 'Red') **
- 3 mei 22 — Het Nieuwsblad - "De geur van bloed en metaal" - (recensie 'Red') ***
- 3 mei 22 — De Tijd - "De versplinterde wereld van Perceval" - (recensie 'Red')
- 3 mei 22 — De Standaard - Maak van de drie aparte stadstheaters één Kunstinstelling - (opiniestuk Marius Meremans, N-VA)
- 2 mei 22 — De Morgen - "Luk Perceval gaat in 'Red' op zoek naar de mens achter de wreedheid" - (recensie 'Red' ***)
- 2 mei 22 — De Standaard - 'Stadstheaters fusioneren? Ons DNA is te verschillend' - (reactie op pleidooi N-VA)
- 2 mei 22 — De Standaard - "Een versplinterde mozaïek" - (recensie 'Red') ***
- 29 apr. 22 — Deutschlandfunk Kultur (DUI) - "Miserie kent geen religie" - (recensie 'Red')
- 29 apr. 22 — Pzazz - "Humanistisch niemandsland" - (recensie 'Red')
- 27 apr. 22 — Culture Club (Radio 1) - "Hoe kan het dat er zoveel geweld is in ons braaf landje?" - (itv Luk Perceval over 'Red')
- 27 apr. 22 — Le Soir - "Red: derrière le chagrin des Belges, des humiliations individuelles" - (voorbeschouwing 'Red')
- 27 apr. 22 — Het Nieuwsblad (Gent) - “Dit theater moet een vast gezelschap hebben” - (itv Luk Perceval nav 'Red')