PERSARTIKELS
- arabisch
- braziliaans
- Catalaans
- Chinees
- deens
- duiits
- duits
- En
- engels
- enges
- Fins
- frands
- Frans
- fransµ
- Grieks
- hongaars
- Hongarije
- https://www.tagesanzeiger.ch/cate-blanchett-spielt-in-tar-eine-streitbare-dirigentin-981970439311
- Ital
- italiaans
- italian
- ki
- Kinyarwanda
- Kroatisch
- Litouws
- nederands
- nederla,nd
- nederladn
- Nederlands
- nederlands
- nederlandsd
- nederlans
- nl
- noors
- oostenrijk
- Pools
- Portugees
- roemeens
- Romeens
- russisch
- sloveens
- spaans
- spaans
- Spanje
- Tsjechisch
- Turks
- zweeds
- Foreverandevergem
- Aan de start van de brug
- BENEFIET VOOR GAZA
- Lucius Romeo-Fromm
- Yves Degryse / BERLIN
- Melih Gençboyacı
- Barbara Raes
- Yves Degryse
- Tim Etchells
- The last generation, or the 120 days of Sodom
- SERDI
- How Goes the World - Histoire(s) du Théâtre V
- Medea's kinderen
- Testament van een journalist
- The Interrogation
- Flemish Primitives
- Perzen. Triomf van Empathie
- Thanks for Being Here
- UBERmens
- Elektra Unbound
- ALL GREEKS FESTIVAL
- Great Apes of the West Coast
- Short of Lying
- Gruis / aan de twijfel
- Pablo Casella
- Ontroerend Goed
- Sara De Bosschere
- Frederico Araujo
- Filmschool in Mosul @ Film Fest Gent
- Elisabeth Klinck
- Karin Tanghe
- Willem Lenaerts
- Simon Beeckaert
- Joppe Tanghe
- Melvin Slabbinck
- Milan Schudel
- Martha Balthazar
- ONE SONG - Histoire(s) du Théâtre IV
- A Play for the Living in a Time of Extinction
- Maison Maeterlinck / Theater Immobiel
- Louise Bergez
- Jesse Vandamme
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- Solipsists
- Ferox Tempus - Terror at its best
- her(e)
- Red - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Holy war
- Us, (k)now
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Princess Isatu Hassan Bangura
- Grief & Beauty
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Serdi Faki Alici
- Gardenia 10 jaar later
- Giacomo Bisordi
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Antigone in de Amazone
- School of Resistance: This madness has to stop
- Luanda Casella
- Golden Book V: Why Theatre?
- Arne De Tremerie
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- Yellow - A Journey into Europe's Heart of Darkness: Rex
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Filip Peeters
- Joachim Robbrecht
- Marat/Sade
- Familie
- Louisa Peeters
- Leonce Peeters
- An Miller
- Wie is bang
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Patrick Martens
- Daan Vander Steene
- Milo Rau
- Chokri Ben Chikha & Action Zoo Humain
- Miet Warlop & Irene Wool
- Peter Seynaeve
- Lien Wildemeersch
- Wietse Tanghe
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- La reprise
- 18 nov. 22 — La Regione (IT) - 'Milo Rau wil de Schepenese mummie meenemen naar Egypte...' (St.Gallen Cultuurprijs Milo Rau)
- 18 nov. 22 — Aargauer Zeitung (DUI) - 'Geroofde kunst en verstoring van de rust van de doden' (St.Gallen Cultuurprijs Milo Rau)
- 17 nov. 22 — Nau (DUI) - 'Filmfestivals in Zürich richten zich op vrouwen en Arabische cultuur' (Filmschool in Mosul)
- 17 nov. 22 — Tagesanzeiger (DUI) - "De 'woke madness' stopt zodra er echt gelijke kansen zijn" (vermelding Milo Rau)
- 16 nov. 22 — Het Nieuwsblad - Cultuurhuizen uit Brussel en Vlaamse rand bundelen hun krachten: 'PeriferiK'
- 16 nov. 22 — MeteoWeb (IT) - 'Kunstenaars, filmmakers en wetenschappers praten in Human Technopole over de toekomst' (Giacomo Bisordi & Milo Rau)
- 15 nov. 22 — Concertnews - 'Atropa: mijn moeder, die hoer, heeft mij afgeslacht' (recensie****)
- 15 nov. 22 — Het Nieuwsblad - 'Bijlgezwaai voor gevorderden' (recensie Atropa***)
- 14 nov. 22 — Kath.ch (DUI) - St.Gallen cultuurprijs voor Milo Rau
- 14 nov. 22 — De Morgen - Kristien De Coster wordt nieuwe zakelijk leider KVS
- 14 nov. 22 — De Zondag - 'Samenleving leeft pas écht met iedereen erbij' (vzw Enchanté/vermelding NTG)
- 14 nov. 22 — De Standaard - 'Atropa: trippen op mythisch theater' (recensie***)
- 14 nov. 22 — De Morgen: 'Atropa: armworstelen tussen tekst en muziek' (recensie***)
- 10 nov. 22 — SRF Literaturclub (DUI) - 'Van conventies en bevrijdende slagen' (interview Milo Rau)
- 10 nov. 22 — Persinfo - Lancering Periferik: een samenwerking van 4 cc's (vermelding ONE SONG)
- 10 nov. 22 — Nacht kritik (DUI) - Duitse en Zwitserse theaters zijn 'logge tankers' (interview met Milo Rau)
- 10 nov. 22 — Nau (DUI) - "Theaters in Zwitserland lopen 'een beetje achter'" (interview met Milo Rau)
- 10 nov. 22 — Aska news (IT) - "Over de toekomst - Dialogen tussen Treccani Futura en Human Technopole over wetenschap en verbeelding" (Milo Rau & Giacomo Bisordi)
- 9 nov. 22 — Knack - Klytaimnestra in latex (Atropa)
- 9 nov. 22 — De Standaard - "In Nederland staat het gesprek over dekolonisatie veel verder" (interview met Tom Lanoye & Naomi Velissariou / Atropa)
- 9 nov. 22 — Knack - Black - Yellow - Red Trilogy: "Geweldig theater over het geweld dat België pleegde en incasseerde." (tip vd week)
- 8 nov. 22 — Het Laatste Nieuws - "Kus, mijn lieve vriend" (afscheid Hugo Camps)
- 8 nov. 22 — De Standaard - Een thuis zonder prikkeldraad (recensie Finding Willard***)
- 7 nov. 22 — De Morgen - "Het voelde alsof ik in een rare film was beland" (Finding Willard)
- 7 nov. 22 — Het Laatste Nieuws - "De charmantste klootzak die ik heb gekend” (afscheid Hugo Camps)
- 3 nov. 22 — RTBF (FR) - Horrorfestival in het theater van Namen van 9 tot 12 november (voorstelling Miet Warlop)
- 3 nov. 22 — Universiteit van Zürich selecteert Milo Rau voor prestigieuze lezingen
- 3 nov. 22 — BZ Basel (DUI) - 'Er heerst een grote angst in het theater: wat mag er nog wel?' (vermelding Milo Rau)
- 3 nov. 22 — Gli stati generali (IT) - 'De wet der dingen...' (essay van Milo Rau)
- 2 nov. 22 — Het Laatste Nieuws - Begrafenis Hugo Camps aanstaande zondag in NTGent
- 2 nov. 22 — Le Soir (FR) - Yellow: de complexiteit van de geschiedenis
- 2 nov. 22 — De Zondag - Vandaag niet te missen (vermelding Par Hasard)
- 2 nov. 22 — De Tijd - De broers achter 'Close' (vermelding NTGent)
- 2 nov. 22 — Auf Der Bühne (DUI) - ONE SONG: een hypnotiserend ritueel (recensie***)
- 2 nov. 22 — Het Nieuwsblad - Een moordzaak op het podium: populaire podcasters komen naar Gent
- 2 nov. 22 — Börsenblatt (DUI) - Zwitserse jachtluipaarden - waar zijn jullie mee bezig? (overview Geparden Verlag/vermelding Milo Rau)
- 2 nov. 22 — Focus Knack - A Play for the Living in a Time of Extinction (NTGent): straf activisme, stroef theater (recensie)
- 2 nov. 22 — Theaterkrant - Drie nieuwe publicaties over dramaturgie (Doing Dramaturgy vermelding werk Milo Rau)
- 2 nov. 22 — Nacht Kritik (DUI) - Hard als een rots, zout als een traan (recensie ONE SONG)
- 2 nov. 22 — Saiten (DUI) - Cultuurprijs voor Milo Rau
- 2 nov. 22 — Fazit Deutschlandfunk Kultur (DUI) - Miet Warlop is te gast in Berlin Hau met een muzikale wedstrijd (podcast)
- 28 okt. 22 — Didaskalia (PL) - Een trilogie over tijden van rouw (recensie Black - Yellow - Red Trilogy - A journey into Europe's heart of Darkness)
- 28 okt. 22 — De Morgen - Sterven is het eenzaamste werk (Grief & Beauty getipt)
- 27 okt. 22 — Berlin Bühnen (DE) - ONE SONG Histoire(s) du Théâtre IV: "Het verleden is het heden is de toekomst"
- 27 okt. 22 — Berlin.de (DE) - ONE SONG Histoire(s) du Théâtre IV: "een betoverend ritueel over afscheid, leven en dood..."
- 27 okt. 22 — Visit Berlin (EN) - ONE SONG getipt als must see in Berlijn
- 26 okt. 22 — Etcetera - Sterft het theater mee uit met de Javaanse Neushoorn en de Amazonedolfijn? (recensie A Play)
- 26 okt. 22 — De Tijd - Theatermarathon Luk Perceval bij NTGent
- 26 okt. 22 — Humo - Welkom op de wurgstoel (geen subsidie voor de Antwerpse cultuur-sector & vemelding Luc Perceval)
- 25 okt. 22 — Paneacquaculture (IT) - De theatrale lessen van Rau (en Mroué) over de verbeelding van de dood...